تازه ها

4 نکته برای سال 2023 که باید بدانید

در این مقاله به 4 سوال مهم که باید قبل از خرید مبلمان و طراحی داخلی خانه خود جواب آن را بدانید.پس ما همره باشید تا با هم به این 4 سوال پاسخ دهیم.

1. رنگ محبوب مبلمان برای سال 2023 چیست؟

رنگ‌های تاریک مانند سایه‌های قهوه‌ای در سال 2023 برای مبلمان با زیبایی ظاهری محبوب هستند که با داخلی‌ها سازگار باشند. به عنوان مثال، رنگ Aged Barrel از Minwax یک سایه است که می‌تواند برای انواع سبک‌های مختلف مبلمان مانند DIY و پنل‌ها استفاده شود.

به همین ترتیب، رنگ Viva Magenta از Pantone یک رنگ دیگر محبوب در سال 2023 است که با بژ، سبز نرم و رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود. این رنگ الهه قرمز کوچنیل الهه از خانواده رنگ‌های طبیعی است.

2. چه موضوعاتی در مبلمان برای بهار 2023 محبوب خواهد بود؟

یکی از موضوعاتی که احتمالاً در بهار 2023 محبوب خواهد بود، استفاده از مواد طبیعی است. این شامل چیزهایی مانند چوب، سنگ و چرم است که همگی چندکاره و شیک هستند.

علاوه بر مواد طبیعی و پایدار، افزودن بافت‌ها و موضوعات مبلمان به شکل منحنی نیز تقاضای بالایی خواهد داشت.

 

3. رنگ‌های محبوب برای مبلمان مخصوص سال 2023 چیست؟

برخی از رنگ‌هایی که در سال 2023 برای مبلمان محبوب خواهند بود عبارتند از:

آبی
بورگوندی
خاکستری
آبی نیوی
خاکستری تند
نارنجی
سبز
صورتی

4. رنگ‌های محبوب برای داخلی‌ها در سال 2023 چیست؟

در سال 2023، طراحان داخلی احتمالاً به رنگ‌های گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز ترجیح خواهند داد. این رنگ‌ها با خوشحالی، آفتاب و گرما مرتبط هستند و برای طراحی‌های سنتی و معاصر هر دو محبوب خواهند بود.

رنگ‌های دیگر محبوب برای داخلی‌ها در سال 2023 شامل نیوترال‌های کمرنگ مانند قهوه‌ای، بژ و خاکستری، و همچنین رنگ‌های خاکی مانند سبز زیتون و زنگ آهنی خواهند بود. طراحان داخلی همچنین ممکن است تصمیم بگیرند رنگ‌های جذاب در جاهای غیرمنتظره مانند دیوارها یا در مبلمان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *